Головна

dizain tvorche2

                                                                                                       Всі новини

 

  НОВИНИ

 

Кафедра документознавства та інформаційних систем готує фахівців за кваліфікацією «Документознавець, менеджер органів державної влади та управління» для сфери документаційного забезпечення управління, науково-методичної й організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної діяльності. 

 

Консультує:

ШУЛЯК Світлана Олександрівна 

моб. (050) 871-73-53  

Тел. кафедри документознавства та інформаційних систем - (0512) 47-01-03.

   

  

 

ПИТАННЯ: Які сертифікати ЗНО потрібні для вступу на спеціальність «Менеджер дозвіллєвої діяльності, режисер масових свят, івент-менеджер»?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу потрібні наступні сертифікати:

  1. Українська мова та література.
  2. Історія України.
  3. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська) / Математика (на вибір).

 

ПИТАННЯ:Будь ласка, розкажіть про спеціальність «Документознавець, менеджер органів державної влади та управління».

ВІДПОВІДЬ: Основні напрями професійної діяльності документознавців – це діловодна, кадрова, організаційно-управлінська, архівна, референтська, інформаційно-аналітична та консультаційна.

  

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Документознавець, менеджер органів державної влади та управління" потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 6 кольорових світлин 3х4 см.

 

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -   

з 2 липня 2018 р. 

Термін подачі документів на спеціальність «Документознавець, менеджер органів державної влади та управління»  -  

з 12 липня по 26 липня 2018 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

 

ПИТАННЯ: Як проходить у студентів практика?

ВІДПОВІДЬ: Студенти проходять практику у органах законодавчої, виконавчої влади, місцевого самоврядування, архіви, видавництва, органи науково-технічної інформації, служби аналітико-синтетичної обробки документів, пенсійні фонди, банківські структури.  

 

ПИТАННЯ: Де можна працювати по закінченню навчання?

ВІДПОВІДЬ: Випускники кафедри  можуть обіймати  посади:

- службовців, покликаних документувати, формувати, підтримувати інформаційне забезпечення керування установ різних форм власності, сфер суспільної діяльності;

- документознавець-менеджер органів державної влади та управління;

- начальник відділу кадрової служби;

- начальник відділу реклами и маркетингових комунікацій; 

- керівники служб роботи з персоналом та ін.

 

Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40  

моб.: (063) 352-17-01

 

 

Кафедра документознавства та інформаційних систем готує фахівців за кваліфікацією  "Менеджер бібліотечно-інформаційної діяльності" для сфери документаційного забезпечення управління, науково-методичної й організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної діяльності. 

  

Консультує: 

СИДОРЕНКО Тетяна Валеріївна 

моб. (097) 731-47-41

Тел. кафедри документознавства та інформаційних систем - (0512) 47-01-03.

   

 

ПИТАННЯ:  Які сертифікати ЗНО потрібні для вступу на спеціальність «Менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності »?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу потрібні наступні сертифікати:

  1. Українська мова та література.
  2. Історія України.
  3. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська) / Математика (на вибір).

 

ПИТАННЯ: Будь ласка, розкажіть про спеціальність «Менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності».

ВІДПОВІДЬ: Основні напрями професійної діяльності документознавців – це діловодна, кадрова, організаційно-управлінська, архівна, референтська, інформаційно-аналітична та консультаційна.

 

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності " потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 6 кольорових світлин 3х4 см.

 

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -   

з 2 липня 2018 р. 

Термін подачі документів на спеціальність «Менеджмент бібліотечно-інформаційної діяльності »  -  

з 12 липня по 26 липня 2018 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

 

ПИТАННЯ: Як проходить у студентів практика?

ВІДПОВІДЬ: Студенти проходять практику у органах законодавчої, виконавчої влади, місцевого самоврядування, архіви, видавництва, органи науково-технічної інформації, служби аналітико-синтетичної обробки документів, пенсійні фонди, банківські структури.

 

ПИТАННЯ: Де можна працювати по закінченню навчання?

ВІДПОВІДЬ: Випускники кафедри  можуть обіймати  посади:

- бібліотекарів, бібліографів, редакторів; 

- інформаційних менеджерів в установах;

- в інформаційно-аналітичних центрах, у книготорговельній сфері, службах аналітико-синтетичної обробки документів;

- редакціях газет і журналів;

- у видавництвах, брокерами інформаційних служб і агенцій тощо.  

 Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40  

моб.: (063) 352-17-01

 

  

Студенти напряму підготовки «Міжнародний туризм» це майбутні:

директори туристичного агентства, менеджери міжнародного туризму, менеджери відділу транспортних послуг, завідуючи туристичними базами, директори малих підприємства, керівники рекламного відділу, фахівці з методів дослідження туристичного ринку, організатори дозвілля туристів, екскурсоводи.      

 

Консультує: 

ОБОЗНА Альона Олексіївна 

моб. (066) 286-37-46 

Тел. кафедри менеджменту - (0512) 47-01-71.

   

 

ПИТАННЯ: Які сертифікати ЗНО потрібні для вступу на спеціальність «Міжнародний туризм»?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу потрібні наступні сертифікати:

  1. Українська мова та література.
  2. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська).
  3. Географія (на вибір) / математика (на вибір).

 

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Міжнародний туризм" потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 6 кольорових світлин 3х4 см.

 

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -   

з 2 липня 2018 р. 

Термін подачі документів на спеціальність «Міжнародний туризм»   -  

з 12 липня по 26 липня 2018 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

 

ПИТАННЯ: Як проходить у студентів практика?

ВІДПОВІДЬ: Студенти проходять практику на підприємствах, установах та організаціях, що працюють в туристичній галузі, в туроператорських компаніях, з якими кафедра має угоди про співробітництво. 

 

Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40

моб.: (063) 352-17-01

 

    

Випускники напряму підготовки «Готельно-ресторанна справа» працюють:

на підприємствах ресторанного і готельного господарства різних форм власності на посадах: директор готелю; директор ресторану; менеджер готельно – ресторанного бізнесу; головний адміністратор служби прийому та розміщення у готелі; головний адміністратор ресторану; завідувач виробництвом ресторану; головний інженер готелю; метрдотель ресторану; завідуючий виробництвом продукції ресторанного господарства; спеціаліст стандартизації, сертифікації та якості ресторанних та готельних послуг; спеціаліст – аналітик.    

 

Консультує: 

ОГІЄНКО Микола Миколайович

моб. (093) 847-77-74. 

Тел. кафедри менеджменту - (0512) 47-01-71.

    

 

ПИТАННЯ: Які сертифікати ЗНО потрібні для вступу на спеціальність «Готельно-ресторанна справа»?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу потрібні наступні сертифікати:

  1. Українська мова та література.
  2. Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська).
  3. Географія (на вибір) / математика (на вибір).

 

ПИТАННЯ: Будь ласка, розкажіть про  спеціальність «Готельно-ресторанна справа».

ВІДПОВІДЬ: Навчання передбачає оволодіння професійними знаннями з менеджменту, маркетингу, технології та організації готельного та ресторанного господарства, інформаційних технологій в готельно-ресторанній справі. 

 

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Готельно-ресторанна справа" потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 6 кольорових світлин 3х4 см.

5. Медична довідка за формою 086-0 (оригінал).

 

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Реєстрація електронних кабінетів, завантаження додатків до документів про повну загальну середню освіту  -   

з 2 липня 2018 р. 

Термін подачі документів на спеціальність «Готельно-ресторанна справа»  -  

з 12 липня по 26 липня 2018 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

  

Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40

моб.: (063) 352-17-01

 



       "Меня зовут Веста Якушева. Мне 18 лет. Я хотела бы рассказать про свой университет и то как мне нравиться здесь учиться. Здесь очень отзывчивые и добрые люди. Буквально каждую неделю какое нибудь мероприятие, так что мы не скучаем.  Еще я хотела сказать, что нам очень повезло с преподавательским составом. Все учителя доступно и понятно излагают информацию и если вдруг тебе что то не понятно, то они всегда рады тебе помочь. Я безумно рада учиться в Университете культуры и ни сколько не жалею о своем выборе. Этот университет действительно для успешных людей!"

 

     Кафедра менеджменту готує менеджера-економіста, який може не тільки провести аналіз діяльності підприємства і скласти бізнес-план, але при цьому ще бути хорошим управлінцем.  

 

 

Консультує: 

ОБОЗНА Альона Олексіївна 

моб. (066) 286-37-46.

 

Тел. кафедри менеджменту - (0512) 47-01-71.

 

ПИТАННЯ: Які сертифікати ЗНО потрібні для вступу на спеціальність «Економіка підприємства »?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу потрібні наступні сертифікати:

1. Українська мова та література.

2. Історія України / Іноземна мова (англійська, німецька, французька, іспанська, російська) / Фізика (на вибір).

3. Математика.

Увага! Заява подається вступником в електронній формі! 

  

ПИТАННЯ: Які документи потрібні для вступу?

ВІДПОВІДЬ: Для вступу на спеціальність "Економіка підприємства " потрібні наступні документи: 

1. Атестат або диплом з додатком (оригінал або його завірена копія);

2. Сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти;

3. Копії паспорта, ідентифікаційного коду, приписного свідоцтва (для юнаків) та оригінали зазначених документів для їх засвідченння;

4. 4 кольорових фотокартки 3х4 см.

  

ПИТАННЯ: Коли потрібно подавати документи? 

ВІДПОВІДЬ: Термін подачі документів на спеціальність «Економіка підприємства » з 11 липня по 27 липня 2016 р.

 

ПИТАННЯ: Чи є заочна форма навчання? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, на цій спеціальності є денна та заочна форма навчання.

 

ПИТАННЯ: Підкажіть, будь ласка, чи має університет гуртожиток і де він знаходиться? 

ВІДПОВІДЬ: ТАК, університет має 2 комфортабельні гуртожитки:

Гуртожиток №1 - вул. Парижської комуни 5.

Гуртожиток №2 - вул. Фалеївська 24 а.

 

Адреса приймальної комісії: 

м. Миколаїв, вул. Декабристів, 17

Тел.: (0512) 47-00-69, 47-11-40  

31118050 763794010495138 4977071032465620992 o

До дня Землі

У Міжнародний день Землі студенти МФ КНУКіМ поєднали приємне і корисне

Детальніше..

Майстер-клас гітарного виконання

У Миколаївській філії КНУКіМ відбувся майстер-клас від Юрія Радзецького

Детальніше..

PANGRAM-2017

Студенти Миколаївської філії КНУКіМ взяли участь у Міжнародному студентському конкурсі з каліграфії і леттерингу

Детальніше..

Зустрічаємо майбутніх студентів!

З 19 по 21 квітня у Миколаївській філії КНУКіМ відбулися дні відкритих дверей

Детальніше..

"Золота струна"

Студенти Миколаївської філії КНУКіМ взяли участь у Всеукраїнському фестивалі-конкурсі «Золота струна-2018»

Детальніше..

DSC08780

Другий Гриль-Фест «Сhicken Капець»!

Студенти МФ КНУКіМ кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу організували другий Гриль-Фест під назвою «Сhicken Капець»!

Детальніше..

 facebook

Факультет мистецтв